Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКузьміної Альони Сергіївни
dc.date.accessioned2022-10-09T17:24:27Z
dc.date.available2022-10-09T17:24:27Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161631
dc.description.abstractОб’єкт дослідження - процес управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних підходів управління відносинами з клієнтами, а саме компанії з надання орендних послуг, з метою підвищення ефективності діяльності підприємства. Отриманні результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні аспекти діяльності управління відносинами з клієнтами на підприємстві. Розглянуто сутність і класифікацію сучасних програмних рішень для автоматизації бізнес-процесів компанії. У другому розділі проведено аналітичні дослідження відносно діяльності підприємства «ГУМ» та його фінансових показників. Здійснено аналіз організаційної структури ТОВ «ГУМ». У третьому розділі наведено напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності малого підприємства на підставі впровадження сучасних інформаційних систем CRM на підприємство «ГУМ». Впровадження пропозицій надасть змогу підвищити прибутковість ТОВ «ГУМ» на 50 %, збільшити кількість вдалих угод відповідно повисити ефективність роботи на 12%. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу в сфері торговельного підприємництва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ, КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД, CRM.uk_UA
dc.titleУдосконалення підходів щодо управління взаємовідносинами з клієнтами підприємства (на прикладі ТОВ «ГУМ»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу