• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Бакалаври
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Бакалаври
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Напрями підвищення ефективності електронної торгівлі

Thumbnail
View/Open
076182 Шарай Диплом.rar (1.281Mb)
Шарай Диплом.docx (32.87Kb)
Date
2022-06
Author
Шарай Влади Андріївни
Metadata
Show full item record
Abstract
Об’єкт дослідження – процес здійснення електронної торгівлі в компанії. Предметом дослідження – теоретичні, методичні та практичні методи підвищення ефективності електронної торгівлі. Мета дослідження –теоретичне обґрунтування та розробка практичних підходів щодо підвищення ефективності електронної торгівлі в компанії VP – COINS, що дозволить залучити більше клієнтів та підвищити доходи компанії. Методи дослідження. В роботі використано наступні методи дослідження: аналізу та синтезу - для визначення поняття електронної торгівлі; метод економічного аналізу – оцінки показників ключових метрик воронки продаж; метод наукового узагальнення – для формулювання стратегії просування та загальних висновків. Отриманні результати. У першому розділі досліджуються теоретичні основи поняття та сутності електронної торгівлі, її особливості, а також напрямки підвищення. Розглядаються показники ефективності електронної торгівлі. Другий розділ присвячений оцінці діяльності компанії VP – COINS та обґрунтуванню напрямків підвищення ефективності процесу електронної торгівлі. У третьому розділі розроблені рекомендації щодо удосконалення стратегії просування інтернет магазину VP – COINS, здійснюється аналіз ефективності електронної торгівлі.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161633
Collections
  • 2021-2022 навчальний рік [39]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV