• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Удосконалення методичних засад розвитку корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємства

Thumbnail
View/Open
КР_Крисан О.Г.rar (723.5Kb)
КР_Крисан О.Г..pdf (399.8Kb)
Date
2022-01
Author
Крисан Олени Геннадіївни
Metadata
Show full item record
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи магістра на тему: «Удосконалення методичних засад розвитку корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємства». Обсяг роботи: 83 сторінки, 8 рис., 12 табл., 43 інформаційних джерела, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління розвитком корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління розвитком корпоративної культури як чинника конкурентоспроможності підприємства. Мета дослідження – удосконалити методичні підходи до управління розвитком корпоративної культури підприємства як чинника його конкурентоспроможності. У першому розділі наведені теоретичні положення стосовно корпоративної культури організації. Здійснений огляд літературних джерел за темою дослідження. Визначений методологічний апарат дослідження. У другому розділі здійснений аналіз господарської діяльності підприємства сфери промислового виробництва. Визначені фактори формування корпоративної культури підприємства. Встановлені основні проблеми розвитку корпоративної культури як чинника конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі наведені рекомендації щодо підвищення рівня корпоративної культури підприємства. Визначені організаційні засади розвитку корпоративної культури підприємства. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства за видами економічної діяльності.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161641
Collections
  • 2021-2022 навчальний рік [22]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV