Удосконалення підходів щодо формування клієнтоорієнтованості підприємства (на прикладі приватної стоматологічної клініки
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 97 с., 31 рис., 4 табл., 8 додатків, 55 джерел,
презентація PowerPoint.
Об`єкт дослідження: клієнтоорієнтованний підхід підприємства
Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні засади
формування клієнтоорієнтованого підходу.
Метою дипломної роботи є удосконалення підходів щодо формування
клієнтоорієнтованості стомалогічної клініки.
У першому розділі кваліфікаційної роботи було розглянуто поняття
“клієнтоорієнтованість”, її сутність та особливості; описано стан питання, описано
проблематику підприємства щодо клієнтоорієнтованості.
У другому розділі було описано підприємство стоматологічна клініка
“ДантистЪ”, її організаційна структура. Було проаналізовано інформацію, що
оброблюється на підприємстві. Також у другому розділі кваліфікаційної роботи
проведено аналіз клієнтоорієнтованості стоматологічної клініки. Обґрунтувано
підхід щодо формування клієнтоорієнтованості стоматологічної клініки.
У третьому розділі було аргументовані практичні шляхи реалізації
клієнтоорієнтованого підходу на прикладі стоматологічної клініки «ДантистЪ
Пушкина». Були запропоновані механізми забезпечення покращення
клієнтоорієнтованого підходу шляхом впровадження нових інструментів
комунікацій з клієнтами.