Вибір цільового сегменту для магазину і позиціонування на ринку харчових продуктів
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 116 с., 40 табл., 40 рис., 3 дод., 40 джерел.
Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства на ринку харчових продуктів.
Мета дослідження – визначити особливості вибору цільового сегменту для магазину, позиціонування на ринку харчових продуктів та запропонувати комплекс маркетингових заходів задля залучення споживачів до магазину.
Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційний та контент аналіз, польові методи дослідження, АВС аналіз, PEST, IFAS, EFAS, SWOT методи аналізу, модель п’яти сил Портера, сегментування методом угрупувань, метод Кано, матриця Ламбена, методи аналізу кон’юнктури ринку.
Результати дослідження – проаналізована маркетингова діяльність підприємства, яке працює на ринку схожих товарів (ковбасні вироби), визначена місія підприємства, його стратегічне бачення та ключові факторі успіху; зроблено сегментування споживачів та досліджено особливості поведінки цільового сегменту споживачів; здійснено аналіз ситуаційних факторів та референтних груп; розроблені рекомендації щодо маркетингового впливу на поведінку споживача. Описано процес визначення актуальності позиції магазину СМК. Запропоновано рекомендацію програми маркетингового впливу на поведінку споживача на ринку ковбасних виробів.
Використання результатів дослідження – можуть бути використані при розробці маркетингових програм підприємств, які працюють на ринках схожих харчових товарів (ковбасні вироби).
Інформація щодо впровадження – результати дослідження відправлені на оцінку в головний офіс компанії «Салтівський м’ясокомбінат».
Взаємозв’язок з іншими роботами – в якості методичних і довідкових матеріалів використані теоретичні та методологічні положення, розроблені українськими та зарубіжними вченими в сфері поведінки споживачів на ринках