Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 90 с., 16 рис., 32 табл., 82 джерела.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи, методичні та практичні аспекти використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Об’єкт розроблення: - процес використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Положення, що захищаються: розроблений у даній роботі механізм розробки і реалізації маркетингових стратегій зумовить підвищення ефективності управління діяльністю підприємства на ринку послуг та може стати основою для подальшого під-вищення рівня дохідності та конкурентоспроможності підприємства
Взаємозв’язок з іншими роботами: у процесі дослідження було вивчено й проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, законодавчі акти з питань розробки та реалізації рекламних стратегій.
Результати роботи можуть бути використані в діяльності ПП «Колос» та інших закладів, сфери послуг.
Робота має застосування у сфері обслуговування та надання послуг.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає в розробці маркетингової стратегії, яка дозволить ПП «Колос» збільшити прибутковість та підвищити виплату оплати праці працівників, що покращить їх економічний стан та соціальний статус.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: виконане дослідження дало змогу систематизувати, доповнити та розвинути теоретичні, методологічні та концептуальні засади і сформувати науково-методичні підходи до розробки та реалізації маркетингових стратегій. Новизна дослідження полягає у тому, що в роботі розроблено систему заходів, які спрямовані на удосконалення процесу розробки і реалізації маркетингових стратегій
У роботі використано такі методи досліджень: методичною основою дипломного дослідження є системний підхід, який використовувався при досліджені загальнотеоретичних засад системи розробки та реалізації рекламних стратегій і обґрунтовані практичних напрямів її удосконалення. Також застосовано методи збору, аналізу та порівняння інформації, методи економічного аналізу, а також кореляційно-регресійний аналіз, табличний та графічний методи для наочності подання інформації.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Методи біологічних досліджень. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт (частина ІІ) для студентів освітньо-професійної програми «Біологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 091 Біологія та біохімія
Бучавий, Юрій Володимирович; Рудченко, Андрій Геннадійович (Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», 2023-12-20)Подано методичні рекомендації для виконання практичних робіт для студентів освітньо-професійної програми «Біологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Орієнтовано на активізацію навчальної ... -
Використання методики факторного аналізу інформаційних ризиків в процесі забезпечення кібербезпеки малих комерційних підприємств
Зубенко, О. В. (2018)Об’єкт дослідження: інформаційні ризики малих комерційних підприємств. Предмет дослідження: особливості застосування методики факторного аналізу інформаційних ризиків (FAIR). Мета роботи: впорядкування процедури проведення ... -
Формування товарного асортименту підприємства
Шикуло, Сергій (2023-06-09)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз внутрішнього стану та впливу зовнішнього середовища на підприємство, а також проаналізовано товарний асортимент підприємства роздрібної торгівлі з метою виявлення шляхів ...