Стимулювання продажу на основі підвищення мотивації працівників
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 73 сторінки, 20 рисунків, 6 таблиць, 30
використаних джерела, 8 додатків.
Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано
маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу
маркетингу за 4P та 7P, фінансово-економічних показників, описали
структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели
конкурентне порівняння та позиціонування, виконали аналіз внутрішнього
середовища підприємства .
Об’єкт дослідження: розроблення шляхів підвищення мотивації на
підприємстві.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка шляхів підвищення мотивації
робітників на підприємстві, розробка нових та покращення вже існуючих
систем мотивацій.
Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового
дослідження дозволили виявити проблеми в мотивації співробітників
підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих
пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія
може підвищити мотивацію співробітників, підвищити економічні показники
та збільшити конкурентоспроможність.
Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу
рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії, яка
працює на ринку B2C.
Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи:
дослідження та формування удосконаленої систем мотивації.
Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний
зв'язок із виконаними курсовими роботами (маркетингові дослідження,
маркетинг в ритейлі) та практичними роботами.
4
Підприємство: ТОВ «АЛЛО» формат «Алло Макс» вул..Барикадна 15а,
м. Дніпро.
У роботі використано такі методи досліджень : IFAS аналіз, EFAS-
аналіз, SWOТ-аналіз. статистичний метод, конкурентне порівняння, метод
опитування.