Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 81 сторінок, 6 таблиць, 14 рисунків 45 використаних джерел, 3 додатки.
Під час виконання даної роботи, мною було проаналізовано маркетингову діяльність кав’ярні ««Pizza Maniano», було проведено аналіз комплексу маркетингу за 4P, проаналізовані фінансово-економічні показників. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє оточення закладу.
Об’єкт дослідження: Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи.
Мета кваліфікаційної роботи: вивчення і аналіз кризового стану маркетингового середовища підприємства – кав’ярні «Pizza Maniano» та визначення основних чинників, що детермінують їх вплив на це підприємство із формуванням пропозицій та рекомендацій по покращенню рекламної діяльності «Pizza Maniano» в умовах кризового стану
Дана робота має безпосередній зв'язок із виконаними раніше курсовими роботами та практичними роботами.
Підприємство: Кав’ярня «Pizza Maniano», яка відкрилося влітку 2018 року в самому центрі міста Синельникове. Юридична адреса: вул. Садова, 14.
У роботі використані методи досліджeнь: PEST аналіз, IFAS аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз, метод опитування.