Удосконалення маркетингової політики просування супутніх товарів
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 89 с., 25 рис., 26 табл., 7 додатків, 40 джерел.
В кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні засади маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано комплекс маркетингу, внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства, цільовий сегмент ринку. Розроблено комплекс маркетингових заходів компанії на основі ситуаційного аналізу та анкетування покупців.
Об’єктом дослідження є маркетингова політика просування супутніх товарів.
Метою дослідження є аналіз потенційного ринку збуту супутніх товарів та розроблення рекомендацій щодо їхнього просування.
Положення, що захищаються: супутні товари – важлива складова продажів, яка може збільшити виручку, але не всі компанії забезпечують присутність такої категорії в асортименті компанії, а ще більше підприємців організовують продаж супутніх товарів неправильно, після чого роблять висновок про неефективність продажу цієї групи товарів. Ситуаційний аналіз підприємства на ринку супутніх товарів показав доцільність проведення відповідних заходів з їх продажу.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах, що реалізують супутні товари. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у формуванні раціонального підходу до формування взаємодії компанії з цільовою аудиторією.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку підприємства є впровадження та
4
удосконалення комплексу маркетингових заходів компанії з метою збільшення продажу супутніх товарів.
У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства; багатокутник конкурентоспроможності при оцінці конкурентів); методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження; метод опитування); статистичні методи (частотний аналіз та аналіз спрягованості при аналізі результатів маркетингового дослідження); методи маркетингового аналізу (SWOT-аналіз при проведенні ситуаційного аналізу підприємства).