Формування споживчої лояльності підприємства на ринку ритейлу
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 82 с., 34 рис., 15 табл., 2 додатка, 25 джерело.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок електронної техніки. Виконано детальний аналіз внутрішніх та зовнішніх чинників магазину. Було проведено маркетингове дослідження, зроблена сегментація цільової аудиторії.
Проаналізований комплекс маркетингу для монобрендового магазину Smart Home, структуру товарного асортименту, систему якістю управління продукції, відповідність, цінову стратегію, методи ціноутворення, цінові тактики канали розподілу підприємства. Проаналізовано методи продажу, з'ясували потреби, потаємні мотиви які породжують попит в даній галузі, дізналися які характеристики товару сприяють його успіху на ринку. Розробили інструменти лояльності, які можна впровадити на підприємстві.
Об’єкт дослідження: процес розробки інструментів підвищення споживчої лояльності підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: Визначити аспекти лояльності споживачів до підприємства, та фактори, які впливають на лояльність. Розробити інструменти, за допомогою яких можна підвищити лояльність.
Положення, що захищаються: дослідження споживчої лояльності підприємства дозволило зрозуміти, які інструменти підвищення лояльності ефективні на підприємстві.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами та практичними роботами.
Підприємство: ТОВ «АЛЛО» МАГАЗИН SMART HOME вул. Ламана 2,
м. Дніпро 49000.
У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, якісний мeтод, RFM-аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, анкeтування.