Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 74 с., 30 рис., 9 табл., 3 додатки, 33 джерела.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище та маркетингову діяльність підприємства. Також проаналізовано зовнішнє середовище підприємства, визначено економічні, політичні, соціальні та технологічні фактори, що впливають на підприємство. Було проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів методом опитування. Визначено напрямок реалізації сильних сторін підприємства, обрано маркетингову стратегію та розроблено програму маркетингу з маркетинговими рішеннями для підприємства.
Об’єкт розроблення: процес формування маркетингових рішень підприємства роздрібної торгівлі.
Предмет дослідження: теоретико-методологічні положення та практичні рекомендації щодо прийняття маркетингових рішень роздрібного підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та вдосконалення теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій щодо прийняття маркетингових рішень роздрібного підприємства на ринку продовольчих товарів, а також закріплення знань, що були отримані під час навчання, застосування теоретичних основ та практичного досвіду щодо удосконалення маркетингових рішень підприємства.
Положення, що захищаються: реалізація маркетингових рішень підприємства роздрібної торгівлі є необхідною для утримання існуючих та залучення нових споживачів.
Інформація щодо впровадження: результати, отримані в ході дослідження, будуть використані ФОП «Остафічук О.М.» задля покращення існуючих та формування нових маркетингових рішень підприємства, які допоможуть залучити нових і утримати існуючих покупців.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування, практичною роботою з маркетингу в ритейлі та пройденою переддипломною практикою на підприємстві ФОП «Остафічук О.М.».
Робота має застосування у сфері формування маркетингових рішень підприємств на ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: прийняття маркетингових рішень підприємством, які допоможуть залучити нових і утримати існуючих клієнтів.
У роботі були використані такі методи досліджень: статистичний метод, якісний метод, опитування, IFAS-аналіз, аналіз ринку, багатокутник конкурентоспроможності, стратегічна канва, метод експертних оцінок, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.