Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 115 с., 56 рис., 26 табл., 5 додатки, 49 джерел
У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство ФОП «Кондратенко Ю.Р.» ТМ «Mr. Pops» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, маркетингом сталого розвитку, поведінки споживача та науковими студентськими роботами з маркетингу. Були використані теоретичними знаннями з комплексу маркетингу та маркетингових досліджень, отриманні в університеті під час виконання індивідуальних задач: від проведення польових досліджень, обробки отриманої інформації та обґрунтування комунікаційних заходів.
Мета кваліфікаційної роботи: формування рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики підприємства.
Об'єкт дослідження: маркетингова товарна політика
Предмет дослідження: формування товарного асортименту підприємства.
Завдання роботи: розкрити значення маркетингу та інструментів комплексу маркетингу, застосування та ознайомлення з технікою вдосконалення товарної політики підприємства та створення нового товару, його впровадження, охарактеризувати особливості дослідження на ринку морозива, визначити основні тенденції розвитку ринку морозива в Україні та світі, дати загальну характеристику діяльності підприємства на ринку морозива, проаналізувати використання комплексу маркетингу підприємства та запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльності.
Інформаційна база – аналіз теоретичних та методологічних праць з маркетингової діяльності, статистичні та нормативні документи, внутрішня інформація ФОП «Кондратенко Ю.Р.» ТМ «Mr. Pops», ресурси мережі Інтернет.
3
Висновками та пропозиціями щодо розвитку об’єкта кваліфікаційної роботи є рекомендації щодо поліпшенні та модернізації товарного портфелю підприємства, удосконалення роботи SMM відділу, підвищення лояльності клієнтів за рахунок налагодження безперебійної доставки, зручної та екологічної упаковки.
У роботі використані такі методи досліджень та проаналізовані такі показники як: економічні показники підприємства, аналіз ланцюга створення цінності, формування місії підприємства, аналіз впливу референтних груп на споживачів, метод експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства; PEST-аналіз, SWOT-аналіз,); ABC XYZ сумісний аналіз, встановлення ціни на новий товар за методом Price Sensitivity Measurement, багатокутник конкурентоспроможності, побудова shopper decision tree та канва із сегментуванням споживачів. Були встановлені цілі підприємства за методичним підходом SMART-критеріїв, обрано стратегію маркетингу за матрицею Ансоффа та розроблено програма маркетингу підприємства. Особливості споживчої поведінки були визначенні за допомогою методики DISC та моделі CJM.