Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 70 с., 30 рис., 11 табл., 2 додатки, 39 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства ТОВ «ЄВРОМІКС" на ринку парфумерії, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища.
Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує асортиментний портфель підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B.
Положення, що захищаються: від ефективності роботи підприємства з асортиментом залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на ринку.
Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше.
Практичне значення: інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для оновлення та товарного асортименту підприємства на ринку парфумерії.
У роботі використано такі методи досліджень: BCG-аналіз, , ABC-аналіз, опитування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, оцінка конкурентних переваг, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.