Маркетингове дослідження особливостей просування компанії у соціальних мережах
Abstract
Пояснювальна записка: 100 с., 50 рис., 14 табл., 2 додатків, 38 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості маркетингу
соціальних мереж підприємствамна рику послуг. Проведений аналіз стану
ринку громадського харчування. Проаналізоване зовнішнє і внутрішнє
середовище підприємства. Проведене дослідження маркетингових
комунікацій у соціальних мережах підприємства, та порівняльний аналіз
соціальних мереж закладів конкурентів. Розроблені рекомендації та створено
контент-план.
Об’єкт розроблення: є процес маркетингового просування закладу
громадського харчування у соціальних мережах.
Мета кваліфікаційної роботи: є дослідження маркетингу у соціальних
мережах ресторану «Сушия» і її конкурентів.
Положення, що захищаються: формування власного іміджу
підприємства у соціальних мережах, особливості створення гармонійного
візуалу і методів органічного просування, що дозволить якісніше впливати на
споживача, збільшити рівень комунікації та задоволеність клієнтів.
Кваліфікаційна робота має прямий зв'язок із виконаними курсовими
роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення,
науковими студентськими роботами з маркетингу. Робота має застосування у
сфері маркетингу соціальних мереж на ринку послуг. Соціально-економічна
ефективність роботи полягає у просуванні компаній через методи просування
у соціальних мережах, що сприяє збільшенню аудиторії і підвищення її
лояльності до бренду, відповідно збільшення клієнтів і обсягів продажу.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення:
удосконалення візуальної стратегії підприємства шляхом розроблення і
підтримання нового контен-плану та рекомендацій стосовно пропрацювання
негативних моментів з кліжнтами, підвищенню взаємодії з ними та
вдосконалення власної унікальної торгової пропозиції.
У роботі використано такі методи досліджeнь: анкeтування, якісний
мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз,
SWOТ-аналіз, методика SMАRT, багатокутник конкурентоспроможності,
піраміда Маслоу, формаування циклу звички.