Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБорисенко, Таїсія
dc.date.accessioned2023-01-25T10:28:35Z
dc.date.available2023-01-25T10:28:35Z
dc.date.issued2022-04-29
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162101
dc.descriptionПояснювальна записка: 86 с., 3 рис.10 табл., 5 додатків, 52 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегічної поведінки ТОВ «Lanars» на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. На основі аналізу фінансово-економічних показників підприємства виявлено його управлінську проблему, виокремлено фактори внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього середовища (можливості та загрози) підприємства. Проведено аналіз ринку програмного забезпечення мобільних додатків та конкурентної позиції компанії, досліджено ринок на предмет його концентрації та визначено складові маркетингової стратегії підприємства. Об’єкт дослідження: ринкова взаємодія економічних суб’єктів – виробників програмного забезпечення. Предмет дослідження: стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення теоретико-методичних засад та формування практичних рекомендацій щодо стратегічної поведінки компанії на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. Положення, що захищаються: правильна стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення сприяє використанню можливостей нейтралізації загроз зовнішнього середовища, які змінюють стратегічний потенціал підприємства з метою досягнення поставлених цілей розвитку. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: зміна стратегічної поведінки компанії у площині маркетингу необхідна задля максимізації прибутку. У роботі використано такі методи досліджень, як: абстракція, статистичний аналіз, метод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, аналіз п’яти сил Портера.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 86 с., 3 рис.10 табл., 5 додатків, 52 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегічної поведінки ТОВ «Lanars» на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. На основі аналізу фінансово-економічних показників підприємства виявлено його управлінську проблему, виокремлено фактори внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього середовища (можливості та загрози) підприємства. Проведено аналіз ринку програмного забезпечення мобільних додатків та конкурентної позиції компанії, досліджено ринок на предмет його концентрації та визначено складові маркетингової стратегії підприємства. Об’єкт дослідження: ринкова взаємодія економічних суб’єктів – виробників програмного забезпечення. Предмет дослідження: стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення теоретико-методичних засад та формування практичних рекомендацій щодо стратегічної поведінки компанії на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. Положення, що захищаються: правильна стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення сприяє використанню можливостей нейтралізації загроз зовнішнього середовища, які змінюють стратегічний потенціал підприємства з метою досягнення поставлених цілей розвитку. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: зміна стратегічної поведінки компанії у площині маркетингу необхідна задля максимізації прибутку. У роботі використано такі методи досліджень, як: абстракція, статистичний аналіз, метод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, аналіз п’яти сил Портера.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЧНА ПОВЕДІНКА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ, РИНОК ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.uk_UA
dc.titleСтратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення»uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу