Маркетингове дослідження тенденцій ринку праці задля вдосконалення освітнього процесу на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»
Zusammenfassung
Пояснювальна записка: 95 с., 59 рис., і 8 табл., 4 додатків, 51 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки студентів та роботодавців з метою визначення готовності обидвох сторін до співпраці.
Об’єкт дослідження: процес взаємодії університету з ринком праці.
Предмет дослідження: маркетингові інструменти взаємодії університету з ринком праці.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо маркетингової взаємодії університету з ринком праці.
Положення, що захищаються: дослідження споживчих очікувань студентів та стейкхолдерів університету дозволило виявити рекомендації щодо покращення надання освітніх послуг, а саме вдосконалення матеріальної бази у співпраці зі стейкхолдерами, поширення дуальної форми здобуття освіти серед студентів університету та створення відповідного розділу на офіційному сайті, створення підрозділу з працевлаштування студентів університету.
Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка» задля покращення освітнього процесу та підвищення обізнаності споживачів і партнерів щодо дуальної форми здобуття освіти та розробки його маркетингової політики.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного управління. Результати роботи можуть бути використані закладами вищої освіти України. Робота має застосування у маркетинговій діяльності закладів вищої освіти. Соціально-
4
економічна ефективність роботи полягає у просуванні дуальної форми здобуття освіти, що сприяє покращенню освітнього процесу.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення матеріальної бази університету; створення на сайті університету розділ про дуальну форму здобуття освіти та поширення даного формату серед студентів; відкриття університетом підрозділу, який буде займатись працевлаштуванням студентів.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, якісний метод, фокус-група, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз.