Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Вивчення факторів, що впливають на споживчий вибір унікальних промислових послуг
 
  • Details

Вивчення факторів, що впливають на споживчий вибір унікальних промислових послуг

Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Плахтій, Валерія 
Abstract
Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування програми маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг.
Об’єкт дослідження – поведінка споживача в умовах інноваційної трансформації ринку промислових послуг.
Предмет дослідження – методи маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг.
Методи дослідження – методи експертних оцінок, методи анкетування, АВС-аналіз, XYZ-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, матриця Томпсона і Стрікланда, 7Р-аналіз, PEST-аналіз, матриця ЕТОМ.
Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність типового промислового підприємства, що працює в умовах трансформації ринку; визначено загрози та можливості для розвитку промислового підприємства; досліджено особливості поведінки споживачів на промисловому ринку;
Положення, що захищаються – програма маркетингового впливу на поведінку споживача на ринку промислових унікальних послуг.
Апробація результатів – Winter School «Transition to sustainable consumption and production: the business management context». Thematic Session 5: The Involvement of Citizens in Matters Relating to Environmental Sustainability
Взаємозв’язок з іншими роботами – були використані фундаментальні теоретичні положення, принципи, методи та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі унікальних товарів та послуг, поведінки споживачів та промислового маркетингу.
Інформація щодо впровадження – результати дослідження будуть використані ТОВ ТГ «Альбатрос» задля розробки його маркетингової політики.
Соціально-економічна ефективність роботи – запропонована програма маркетингового впливу на споживчий вибір спрямована на задоволення потреб споживачів на ринку унікальних послуг, також програма сприяє популяризації послуги плазмова різка на українському промисловому ринку.
Subjects

УНІКАЛЬНІ ПРОМИСЛОВІ ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ПлахтійВалерія.pdf

Size

3.17 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):c8e64b55360628b044669df09cfd2dd0

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify