Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПожитько, Максим
dc.date.accessioned2023-02-02T11:20:05Z
dc.date.available2023-02-02T11:20:05Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162149
dc.descriptionПояснювальна записка: 104 с., 13рис., 20 табл., 3 додатків, 31 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано фактори зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Були проведені маркетингові дослідження зовнішніх факторів які впливають на поведінку споживачів, з метою визначення на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину. Об’єкт розроблення: виступає процес дослідження факторів зовнішнього впливу на поведінку споживача товарів B2C – сегменту будівельних матеріалів та сантехніки магазину ПП «Бріма» Мета кваліфікаційної роботи: Полягає у вивченні споживчих оцінок асортименту магазину «ПАЙПЕР» ПП «Бріма», а саме відповіді на такі питання як на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину. Положення, що захищаються: стратегія, яка полягає у фокусуванні на зовнішні фактори, які впливають на поведінку споживача для підвищення раціонального застосування фінансів магазину стосовно вибору пріоритетів до товарів в асортименті. Інформація щодо впровадження: у маркетинговій діяльності ПП «Бріма», а саме використання висновків з маркетингових досліджень та результатів фінансової звітності. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах В2С сегменту України. Робота має застосування у сфері маркетингу поведінки споживача. Соціально- економічна ефективність роботи полягає у визначанні поведінкових критеріїв зовнішнього впливу на товари будівельних матеріалів та сантехники. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта роботи: удосконалення методів та процедур процесу дослідження зовнішнього впливу на поведінку споживача товарів В2С сегменту на ринку будівельних матеріалів та сантехніки. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS- аналіз, SWOТ-аналіз. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний методи, фокус-група, методи експертних оцінок, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 104 с., 13рис., 20 табл., 3 додатків, 31 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано фактори зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Були проведені маркетингові дослідження зовнішніх факторів які впливають на поведінку споживачів, з метою визначення на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину. Об’єкт розроблення: виступає процес дослідження факторів зовнішнього впливу на поведінку споживача товарів B2C – сегменту будівельних матеріалів та сантехніки магазину ПП «Бріма» Мета кваліфікаційної роботи: Полягає у вивченні споживчих оцінок асортименту магазину «ПАЙПЕР» ПП «Бріма», а саме відповіді на такі питання як на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину. Положення, що захищаються: стратегія, яка полягає у фокусуванні на зовнішні фактори, які впливають на поведінку споживача для підвищення раціонального застосування фінансів магазину стосовно вибору пріоритетів до товарів в асортименті. Інформація щодо впровадження: у маркетинговій діяльності ПП «Бріма», а саме використання висновків з маркетингових досліджень та результатів фінансової звітності. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах В2С сегменту України. Робота має застосування у сфері маркетингу поведінки споживача. Соціально- економічна ефективність роботи полягає у визначанні поведінкових критеріїв зовнішнього впливу на товари будівельних матеріалів та сантехники. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта роботи: удосконалення методів та процедур процесу дослідження зовнішнього впливу на поведінку споживача товарів В2С сегменту на ринку будівельних матеріалів та сантехніки. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS- аналіз, SWOТ-аналіз. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний методи, фокус-група, методи експертних оцінок, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, САНТЕХНІКА, ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО ВПЛИВУuk_UA
dc.titleВивчення факторів зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегментуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу