Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю виробничого підприємства
 
  • Details

Удосконалення управління маркетинговою діяльністю виробничого підприємства

Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Продан, Владислав 
Abstract
Об’єктом дослідження є маркетинговий менеджмент виробничого підприємства.
Предметом дослідження висувається методи адаптації маркетингового менеджменту виробничого підприємства в умовах кризових явищ.
Метою дослідження є адаптація моделі маркетингового менеджменту виробничого підприємства до умов кризових явищ.
Положення, що захищаються – в умовах системної кризи ринку виробничому підприємству необхідно розробити нову модель маркетингового менеджменту виробничого підприємства.
Методи дослідження. Для здійснення маркетингового досліджнення використовувався наступний набір наукових методів: експертна оцінка – з метою проведення дослідження при обгрунтуванні основних факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування – при здійсненні збору первинної маркетингової інформації; РЕST-, IFAS-, EFAS- аналізи – з метою дослідження факторів маркетингового середовища; SWОТ – для здійснення ситуаційного аналізу; сегментація – для визначення цільових ринкових сегментів підприємства.
Інформаційною базою дослідження застосовано основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового менеджменту виробничого підприємства.
Subjects

МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Продан.pdf

Size

1.78 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):03fdfa23d57aab112a3d576140aa3bb4

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify