Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу
 
  • Details

Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу

Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Радченко, Валерій 
Abstract
Загальний обсяг кваліфікаційної роботи на тему «Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу» складає 94 сторінки, містить 36 рисунків, 16 таблиць, 34 використаних джерела, 2 додатки.
В кваліфікаційні роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної поведінки споживача з метою формулювання маркетингових рішень для вдосконалення діяльності підприємства та підвищення показника лояльності клієнтів.
Об'єктом дослідження є процес формування маркетингової взаємодії роздрібного підприємства з клієнтами.
Предметом дослідження є маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі, а саме магазину «Калина».
Положення, що захищаються – маркетингові рішення, які розроблені на основі результатів маркетингових досліджень, сприяють підвищенню показника лояльності клієнтів та вдосконаленню майбутньої діяльності підприємства.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження купівельної поведінки споживачів можуть бути впроваджені у вдосконалення маркетингової програми у роздрібному магазині «Калина».
Висновки, пропозиції щодо розвитку магазину «Калина»: визначення важливих для споживачів факторів та удосконалення маркетингових рішень.
Кваліфікаційна робота пов’язана з курсовими проектами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, зі звітами з проходження практики.
У роботі використані такі методи досліджень: статистичний метод, якісний метод, аналіз ринку, багатокутник конкурентоспроможності, EFAS та IFAS аналізи, SWOT-аналіз, метод анкетного опитування, метод експертних оцінок, RFM, при описі цільових сегментів, NPS, для розрахунку показника лояльності покупців.
Subjects

РИТЕЙЛ, ПРОДОВОЛЬЧІ Т...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Радченко.pdf

Size

1.23 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):4e82a6faf04bd39f44a78f76931cca17

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify