Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу
Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Радченко, Валерій
Abstract
Загальний обсяг кваліфікаційної роботи на тему «Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу» складає 94 сторінки, містить 36 рисунків, 16 таблиць, 34 використаних джерела, 2 додатки.
В кваліфікаційні роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної поведінки споживача з метою формулювання маркетингових рішень для вдосконалення діяльності підприємства та підвищення показника лояльності клієнтів.
Об'єктом дослідження є процес формування маркетингової взаємодії роздрібного підприємства з клієнтами.
Предметом дослідження є маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі, а саме магазину «Калина».
Положення, що захищаються – маркетингові рішення, які розроблені на основі результатів маркетингових досліджень, сприяють підвищенню показника лояльності клієнтів та вдосконаленню майбутньої діяльності підприємства.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження купівельної поведінки споживачів можуть бути впроваджені у вдосконалення маркетингової програми у роздрібному магазині «Калина».
Висновки, пропозиції щодо розвитку магазину «Калина»: визначення важливих для споживачів факторів та удосконалення маркетингових рішень.
Кваліфікаційна робота пов’язана з курсовими проектами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, зі звітами з проходження практики.
У роботі використані такі методи досліджень: статистичний метод, якісний метод, аналіз ринку, багатокутник конкурентоспроможності, EFAS та IFAS аналізи, SWOT-аналіз, метод анкетного опитування, метод експертних оцінок, RFM, при описі цільових сегментів, NPS, для розрахунку показника лояльності покупців.
В кваліфікаційні роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної поведінки споживача з метою формулювання маркетингових рішень для вдосконалення діяльності підприємства та підвищення показника лояльності клієнтів.
Об'єктом дослідження є процес формування маркетингової взаємодії роздрібного підприємства з клієнтами.
Предметом дослідження є маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі, а саме магазину «Калина».
Положення, що захищаються – маркетингові рішення, які розроблені на основі результатів маркетингових досліджень, сприяють підвищенню показника лояльності клієнтів та вдосконаленню майбутньої діяльності підприємства.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження купівельної поведінки споживачів можуть бути впроваджені у вдосконалення маркетингової програми у роздрібному магазині «Калина».
Висновки, пропозиції щодо розвитку магазину «Калина»: визначення важливих для споживачів факторів та удосконалення маркетингових рішень.
Кваліфікаційна робота пов’язана з курсовими проектами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, зі звітами з проходження практики.
У роботі використані такі методи досліджень: статистичний метод, якісний метод, аналіз ринку, багатокутник конкурентоспроможності, EFAS та IFAS аналізи, SWOT-аналіз, метод анкетного опитування, метод експертних оцінок, RFM, при описі цільових сегментів, NPS, для розрахунку показника лояльності покупців.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Радченко.pdf
Size
1.23 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):4e82a6faf04bd39f44a78f76931cca17