Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Маркетингові комунікації громадської спілки в Інтернеті
 
  • Details

Маркетингові комунікації громадської спілки в Інтернеті

Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Савенко, Римма 
Abstract
Пояснювальна записка: 100 сторінок, 23 рис., 20 табл., 6 додатки, 56 джерел.
Об'єкт кваліфікаційної роботи: процес маркетингової діяльності ГС “Дніпро ІТ Ком'юніті”.
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є висвітлення і вдосконалення організації комплексу маркетингових комунікацій громадської спілки в Інтернеті.
Положення, що захищаються у цій кваліфікаційній роботі полягають в аналізі маркетингової діяльності організації в Інтернеті, зокрема оцінці ефективності маркетингових комунікацій громадської спілки. Значущими є IFAS-аналіз, побудовані матриці БКГ, McKinsey ГС “Дніпро ІТ Комʼюніті”. Проведено маркетингове дослідження задля встановлення найзручнішого каналу комунікації для використання спеціалістам для отримання інформації про можливості від ITDC. Доцільними є PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз, визначення взаємовпливу факторів SWOT-аналізу для ГС “Дніпро ІТ Комʼюніті” у 2022 р. Проведено сегментування ринку, удосконалено маркетингові комунікації спілки в Інтернеті завдяки формуванню воронки продажів (Sales Tunnel) і CJM (Customer Journey Map). Визначено ключові KPI для цифрових комунікацій бренду та запропоновано застосування Інтернет PR-технологій у просуванні ГС “Дніпро ІТ Комʼюніті”.
Сфера використання результатів роботи – компанії у сфері освітніх послуг і ІТ, де можуть бути запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингових комунікацій, що мають значне прикладне застосування.
За результатами кваліфікаційної роботи було надано наступні рекомендації: розпочати колаборацію з експертами ніші в соціальних мережах, для просування окремих проєктів організації; створювати не тільки «продаж» можливостей організації, а й «прогрів» до нього на внутрішніх та зовнішніх технічних каналах, сформувати перелік конкретних цифрових PR-інструментів для впровадження їх в інтегровані маркетингові комунікації IT Dnipro Community та розробити список KPI для оцінки їх ефективності.
Результати дослідження будуть використані для маркетингового та стратегічного планування IT Dnipro Community; рекомендації з покращення та адаптації просування спілки в Інтернеті шляхом створення інтегрованих маркетингових комунікацій будуть впроваджені у роботу SMM та PR- менеджерами організації.
У роботі використано такі методи досліджeнь: теорія маркетингових комунікацій, маркетингу і конкуренції, індукції і дедукції, узагальнення; опитування, експертна оцінка, графічний метод, аналізи IFAS, PEST, EFAS, SWOT, модель AIDA, якісні дослідження, матриці БКГ, McKinsey.
Subjects

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКА...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Савенко.pdf

Size

2.07 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):5c90d7e01a0a7d9c74e5ec9659af2d32

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify