Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСавчук, Валерія
dc.date.accessioned2023-02-02T11:39:11Z
dc.date.available2023-02-02T11:39:11Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162154
dc.descriptionПояснювальна записка: 87 с., 19 рис., 9 табл., 6 додатків, 32 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингові комунікації підприємства на телекомунікаційному ринку послуг, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Об'єкт дослідження – є процес формування маркетингових комунікацій ТОВ «Датасфера» на ринку телекомунікаційних послуг сегменту В2В. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо маркетингового просування телекомунікаційних послуг компанії на ринку В2В. Положення, що захищаються: дослідження споживачів промислового підприємства дозволило виокремити інструменти маркетингових комунікацій та мотивації при виборі послуг інтернет постачання. Результати дослідження будуть використані ТОВ «Датасфера» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової комунікаційної діяльності. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень та курсовим проектом із маркетингового стратегічного планування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні телекомунікаційних послуг компанії, що сприяє розвитку компанії. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення інтегративного впливу комунікаційних підходів до маркетингового просування інтернет послуг на телекомунікаційному ринку послуг. У роботі використано такі методи досліджень: анкетування, кількісний метод, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 87 с., 19 рис., 9 табл., 6 додатків, 32 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингові комунікації підприємства на телекомунікаційному ринку послуг, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Об'єкт дослідження – є процес формування маркетингових комунікацій ТОВ «Датасфера» на ринку телекомунікаційних послуг сегменту В2В. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо маркетингового просування телекомунікаційних послуг компанії на ринку В2В. Положення, що захищаються: дослідження споживачів промислового підприємства дозволило виокремити інструменти маркетингових комунікацій та мотивації при виборі послуг інтернет постачання. Результати дослідження будуть використані ТОВ «Датасфера» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової комунікаційної діяльності. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень та курсовим проектом із маркетингового стратегічного планування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні телекомунікаційних послуг компанії, що сприяє розвитку компанії. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення інтегративного впливу комунікаційних підходів до маркетингового просування інтернет послуг на телекомунікаційному ринку послуг. У роботі використано такі методи досліджень: анкетування, кількісний метод, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, ТЕЛЕКОМІНКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, РИНОК В2В ТА В2С ДЛЯ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕРАuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації компанії на ринку послугuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу