Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку непродовольчих товарів
Abstract
Пояснювальна записка: 68 с., 17 рис., 17 табл., 6 додатків, 44 джерела.
В кваліфікаційній роботі проаналізована діяльність підприємства та вподобання споживачів щодо товарів, розроблено процес маркетингової стратегії для підприємства на ринку непродовольчих товарів.
Метою кваліфікаційної роботи є формування маркетингової стратегії для ТОВ «Декор 19» на ринку непродовольчих товарів.
Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю та розробка маркетингової стратегії для ТОВ «Декор 19».
Предметом дослідження є науково-методичні аспекти дослідження діяльності та формування маркетингової стратегії ТОВ «Декор 19» на ринку непродовольчих товарів України.
Проблема дослідження: розробка маркетингової стратегії для ТОВ «Декор 19» щодо визначення рентабельності асортиментних груп товарів та збільшення їх продажів.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими та практичними роботами з маркетингових досліджень, ціноутворення та іншими науковими студентськими роботами. Результати роботи та рекомендації з покращення маркетингової стратегії можуть бути використані на підприємствах роздрібної та оптової торгівлі непродовольчих товарів.
Методи досліджeнь: анкeтування, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, Матриця General Electric, Матриця БКГ, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, методика оцінки конкурентної позиції підприємства.