Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛазарєв, І. І.
dc.contributor.authorКаштан, В. Ю.
dc.date.accessioned2023-03-07T11:45:08Z
dc.date.available2023-03-07T11:45:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛазарєв І. І. Автоматизована методика аналізу постів в соціальній мережі Instagram / Лазарєв І. І., В. Ю. Каштан // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 358-359uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162733
dc.description.abstractСоціальні медіа, як платформи для обміну контентом, поширення інформації та публікації думок є предметом широкого спектру досліджень, які вивчали та вивчають онлайн-активність у сферах від політики та медіа до охорони здоров’я та комунікації у кризових ситуаціях [1]. У цій статті ми обговоримо наші методи та результати на прикладі публікацій в Instagram. Сьогодні в Instagram понад 1 мільярд користувачів. Це масштабний ринок, який можна оптимізувати, щоб збільшити популярність і залученість публікацій в Instagram. Тому, метою даної роботи є розробка методу, який автоматично аналізує публікації на основі нейронної мережі. Це дозволить визначити, які зміни допомагають збільшити охоплення контенту через лайки публікацій. Використовуючи цей метод, можна згенерувати оцінку для отримання найбільшої видимості та залучення Instagram підписників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.titleАвтоматизована методика аналізу постів в соціальній мережі Instagramuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004.652uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу