Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБереда, Тетяна
dc.date.accessioned2023-04-17T11:37:56Z
dc.date.available2023-04-17T11:37:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБереда Т. Маркетингова діяльність в системі управління закладом загальної середньої освіти як механізм реалізації державної політики щодо розвитку дистанційної освіти / Тетяна Береда // Актуальні проблеми європейської та євроатлантичної інтеграції України : матеріали ХІХ наук.-практ. конф. 16 червня 2022 р., м. Дніпро / за заг. ред. Л. Л. Прокопенка. – Дніпро : НТУ ДП, 2022. – С. 46-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163111
dc.description.abstractЄвроінтеграційні процеси та реформи зумовлюють становлення ринку освіти в Україні, але державні заклади загальної середньої освіти не поспішають переймати досвід передових європейських країн та здебільшого орієнтовані на традиційну модель освіти. Це призводить не тільки до зниження кількості учнів, а й педагогів та державних закладів загальної середньої освіти в цілому. Шукаючи альтернативні форми здобуття освіти, батьки обирають приватні заклади освіти, стрімке збільшення кількості яких ми спостерігаємо останнім часом. Висока конкуренція на ринку освітніх послуг зумовлює пошук нових та модернізацію існуючих шляхів підвищення ефективності управління закладом освіти. Тож, процеси у поновленні управлінських методів та нових маркетингових підходів мають бути безперервними. Наразі проблема управління закладом освіти в умовах дистанційного/змішаного навчання особливо актуальна та набуває значимості, бо ці форми здобуття освіти є одними з перспективних напрямків розвитку освіти у сучасному світі. Однак існують певні особливості управління закладом освіти в цих умовах і постає необхідність побудови маркетингової стратегії управління закладом загальної середньої освіти і, відповідно, проведення маркетингових досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність в системі управлінняuk_UA
dc.subjectуправління закладом загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectмеханізм реалізації державної політикиuk_UA
dc.subjectрозвиток дистанційної освітиuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність в системі управління закладом загальної середньої освіти як механізм реалізації державної політики щодо розвитку дистанційної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk061.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу