Пошук
Зараз показуються 1-5 з 5
Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними?
(НТУ ДП, 2023)
Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких
допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а ...
Маркетингова тактика взаємодії з хейтерами
(НТУ ДП, 2023)
Після того, як компанія набула широкої відомості, вона може стати об'єктом
ненависті з боку аудиторії. Це явище особливо поширене в соціальних мережах, і SMM-
спеціалісти часто зіштовхуються з проблемою взаємодії ...
Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК
(НТУ ДП, 2023)
Глобальні бренди стали невід’ємною складовою міжнародної маркетингової
діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК). Такі бренди є найбільш впізнаваними
та популярними на світовому ринку, вони мають широку ...
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу
(НТУ ДП, 2023)
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної
маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів
дозволяє забезпечити широке охоплення цільової ...
Тенденції розвитку маркетингових комунікацій
(НТУ ДП, 2023)
Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в
безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до
нових умов, вимог споживачів та науково-технічних ...