Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК
Date Issued
2023
Author(s)
Кравченко, А. А.
Кривошеєва, К. Л.
Артеменко, А. В.
Abstract
Глобальні бренди стали невід’ємною складовою міжнародної маркетингової
діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК). Такі бренди є найбільш впізнаваними
та популярними на світовому ринку, вони мають широку аудиторію споживачів та
завдяки цьому дають можливість компаніям збільшити рівень власної конкурентоспроможності та здійснювати успішні продажі.
діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК). Такі бренди є найбільш впізнаваними
та популярними на світовому ринку, вони мають широку аудиторію споживачів та
завдяки цьому дають можливість компаніям збільшити рівень власної конкурентоспроможності та здійснювати успішні продажі.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Наукова_весна_2023-441-443.pdf
Size
325.62 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):1e55d0636a7c54fe317013bd1a260c12