Показати скорочений опис матеріалу
Вплив конструкції та матеріалу вихідних ланок рейкових транспортних засобів на формування моменту опору при нестаціонарному русі
dc.contributor.author | Бача, Ілля, Андрійович | |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T04:18:48Z | |
dc.date.available | 2023-05-10T04:18:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163413 | |
dc.description.abstract | Об’єкт розроблення – процес взаємодії контактуючих матеріалів колеса і рейки у всьому різноманітті процесів. Мета роботи – встановлення функціонального зв'язку силового і кінематичного параметрів при реалізації колесом рейкового транспортного засобу дотичної реакції для випадку нестаціонарного прямолінійного руху. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУДП | uk_UA |
dc.subject | ШАХТНИЙ ЛОКОМОТИВ, НЕСТАЦІОНАРНИЙ РУХ, МОМЕНТ ОПОРУ, РЕЖИМИ НАВАНТАЖЕННЯ, ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ | uk_UA |
dc.title | Вплив конструкції та матеріалу вихідних ланок рейкових транспортних засобів на формування моменту опору при нестаціонарному русі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |