Показати скорочений опис матеріалу
Вплив реологічних властивостей матеріалу контактуючих тіл на формування опору при вільному коченні колеса рейкового колісного транспорту по плоскій рейці
dc.contributor.author | Бондаренко, Сергій, Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T04:23:42Z | |
dc.date.available | 2023-05-10T04:23:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163415 | |
dc.description.abstract | Об’єкт розроблення – процес силової взаємодії вихідних ланок ходової частини шахтного локомотива та рейкової колії. Мета роботи – визначення опору руху локомотива від умов контакту вихідних ланок та рейкової колії, фізико-механічних властивостей контактуючих поверхонь. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУДП | uk_UA |
dc.subject | ШАХТНИЙ ЛОКОМОТИВ, ХОДОВА ЧАСТИНА, РЕЖИМИ НАВАНТАЖЕННЯ, РЕОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ, ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ | uk_UA |
dc.title | Вплив реологічних властивостей матеріалу контактуючих тіл на формування опору при вільному коченні колеса рейкового колісного транспорту по плоскій рейці | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |