Перегляд Економіка і управління у промисловості по назві
Зараз показуються 22-32 з 32
-
Теоретичні основи ефективного управління у сфері збутової логістики підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Збутова логістика − це комплекс взаємозалежних функцій, реалізованих у процесі розподілу матеріального потоку між різними оптовими покупцями. Функціональне забезпечення збутової логістики у взаємозв’язку ... -
Теоретичні основи ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Конкуренція - це суперництво між учасниками ринкового господарства ... -
Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Проблема підвищення конкурентоспроможності є вирішальною при забезпеченні виживання та прибутковості підприємства в ринкових умовах господарювання. Найперспективнішим шляхом підвищення якості продукції та ... -
Теоретичні основи формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Успішність зовнішньоекономічної діяльності підприємства залежить від багатьох внутрішніх та зовнішніх чинників, серед яких одним із ключових є формування та реалізація ефективної стратегії зовнішньоекономічної ... -
Удосконалення планування підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Планування є одною з основних функцій управління підприємством, яка дозволяє бути готовим до майбутнього, передбачити можливість виникнення ризиків та своєчасно вжити відповідні заходи для вирішення проблем. ... -
Удосконалення якості послуг туристичного підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023) -
Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або ... -
Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Управління асортиментом на промислових підприємствах- це основний і один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності, спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. ... -
Управління організацією закупівлі в проекті створення закладу громадського харчування
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)У світі економічна ніша ресторанного бізнесу неухильно росте. Так, якщо в середині минулого століття середній американець витрачав в закладах громадського харчування 25% тих коштів сімейного, які були ... -
Формування конкурентної стратегії підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Конкурентна стратегія - це спосіб отримання стійких конкурентних переваг підприємства шляхом конкурентної боротьби, задоволення різних і мінливих потреб покупців краще, ніж це роблять конкуренти. ... -
Формування системи якості бізнес-структури при впровадженні міжнародних стандартів
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)В повоєнному розвитку України особливого значення будуть набувати питання практичного застосування сучасних форм управління якістю продукції підприємства, яке дозволяє підвищити економічну ефективність ...