Системи акумуляції електроенергії
Переглянути
Дата
2022Автор
Ярошенко, Я. В.
Бобров, О. В.
Ципленков, Д. В.
Кузнецов, В. В.
Саввін, О. В.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Наукова новизна. Полягає у тому, що розглядається можливість комбінованого використання різнотипових акумуляторних систем з різними характеристиками.
Практичне значення. Можливість впроваджувати на промисловому рівні акумуляторні
потужності задля більш ефективної децентралізації енергетичного сектору держави. На сьогодні, без необхідної інфраструктури, переоснащень існуючих енергоприймаючих і розподіляючих станцій, широкомасштабних інвестицій, водень не може стати ефективним, настільки,
наскільки здатен, адже, енергія має рухатися від дроту до газу, а потім знову до дроту. Тобто
існує певний вектор енергії який постійно перебуває в «перехідному» положенні. Саме тому
зараз, енергоефективність на кожному з рівнів перетворення водню в електроенергію падає.
Ефективність, за звичайних, нормальних умов «вчорашнього» дня в даному випадку складе
близько 80%. Для транспортування водню, необхідно його стиснути і охолодити. На цей процес йде до 10-15% енергії. Для подальшого перетворення в електричну енергію, витрачається
теплова енергія, і, в результаті з ККД в ~65-70% можна отримати електроенергію. Scientific novelty. Is that the possibility of combined use of various types of battery systems with
different characteristics is being considered.
Practical value. The possibility of introducing battery capacities at the industrial level for more effective decentralization of the state's energy sector. Today, without the necessary infrastructure, reequipment of existing energy-receiving and distribution stations, large-scale investments, hydrogen
cannot become effective, as much as it is capable, because energy must move from the wire to the
gas, and then back to the wire. That is, there is a certain vector of energy that is constantly in a
"transitional" position. That is why the energy efficiency at each of the levels of converting hydrogen
into electricity drops. Efficiency, under normal, normal conditions of "yesterday's" day in this case
will be about 80%. To transport hydrogen, it is necessary to compress and cool it. This process takes
up to 10-15% of energy. For further transformation into electrical energy, thermal energy is consumed, and as a result, electricity can be obtained with an efficiency of ~65-70%.