Тенденції та перспективи ринку гастрономічного туризму
![Thumbnail](/bitstream/handle/123456789/163849/%d0%9d%d0%b0%d1%83%d0%ba%d0%be%d0%b2%d0%b0_%d0%b2%d0%b5%d1%81%d0%bd%d0%b0_2023-430-432.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Mostra/ Apri
Data
2023Autore
Щоголєва, І. В.
Соколовський, В. А.
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
Гастрономічний туризм, як один із напрямів туристичної діяльності, має
нетривалу, але змістовну історію, оскільки супроводжувався процесом усталення самого
поняття «гастрономічний туризм», яке пройшло трансформаційні зміни з поняття
«кулінарний туризм», що зявилось в 1998 р., на поняття «гастрономічний туризм» у
2013 р. Цьому передувало перейменування у 2012 р. Міжнародної асоціації кулінарного
туризму на Всесвітню організацію гастрономічного туризму.