Обґрунтування управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції (за матеріалами ТЗОВ «ІГРОТЕКО»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення виступає процес освоєння зовнішніх ринків збуту продукції підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо освоєння зовнішніх ринків збуту продукції.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи освоєння зовнішніх ринків збуту продукції; проаналізовано господарську та імпортну діяльність ТЗОВ «ІГРОТЕКО»; охарактеризовано ринок дитячих іграшок; запропоновано заходи з реалізації управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції ТЗОВ «ІГРОТЕКО» та визначено економічну ефективність запропонованого проєкту заходів.