Деякі питання реформування системи професійного навчання на державній службі в Україні
Resumen
Україна на сучасному етапі продовжує перебувати в процесі реформування та
модернізації державної служби, становлення ефективних важелів впливу на її
розвиток. Державні службовці, які є основною ланкою в системі впровадження цих
змін, мають відповідати тим високим вимогам, що наразі диктує суспільство,
а саме вдосконалювати існуючі вміння і навички та набувати нових. Масштабне
завдання щодо забезпечення державної служби виключно «якісним» персоналом,
який постійно вдосконалює свої практичні та теоретичні знання, має й Уряд
держави. Чинним Законом України «Про державну службу» визначено, що
«професійне навчання – набуття та вдосконалення професійних знань, умінь та
навичок, що забезпечує відповідний рівень професійної кваліфікації державного
службовця для його професійної діяльності». Саме з такою ідеєю обговорення
питань, що стосуються реформування системи професійного навчання, розвитку
державних службовців в контексті модернізації державної служби України,
проектом Європейського Союзу «Підтримка комплексної реформи державного
управління в Україні» (EU4PAR) спільно з Секретаріатом Кабінету Міністрів
України та Національним агентством України з питань державної служби 3 грудня
2018 року було проведено конференцію в міжнародному форматі «Навчання та
розвиток на державній службі: досвід інших країн для України», метою якої стало
обговорення визначення потреб у навчанні державних службовців,
розроблення ефективних навчальних програм та втілення їх у життя, а також
презентація кращих європейських практик.