Роль теорії ігор і ігрових технологій в підготовці і підвищенні кваліфікації фахівців з публічного управління і адміністрування
Resumen
Об’єктивна соціально-економічна реальність українського суспільства
перебуває в стані глибоких трансформаційних змін і потребує висококомпетентних
фахівців нової формації для реформування економіки і соціальної сфери країни.
Для розвитку українського суспільства в цих складних умовах знадобляться не
тільки професійні знання і уміння фахівців, а й їх особистісний розвиток, наявність
стратегічного мислення і володіння методами розробки і реалізації стратегій, планів
і завдань розвитку. Для підготовки таких фахівців необхідно застосовувати методи,
які б поєднували в собі як власний прогресивний досвід, так і досвід освіти в Європі
і США. Ця обставина мотивує до постійного удосконалення змісту і методів вищої
освіти щодо підготовки майбутніх фахівців. У їх складі особливе місце займає
підготовка фахівців з публічного управління й адміністрування і менеджерів
проектів для різних сфер і галузей діяльності.