Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗбираник, Ю. В.
dc.date.accessioned2023-10-06T08:24:27Z
dc.date.available2023-10-06T08:24:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЗбираник Ю. В. Розбудова інституційної спроможності комунікаційних підрозділів органів публічного управління у контексті впровадження маркетингових комунікацій / Збираник Ю. В. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 222-224uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165018
dc.description.abstractІнструменти маркетингової комунікації покликані підтримувати процеси публічного управління у напрямку забезпечення потреб та інтересів як окремих громадян та і усього суспільства. Публічне управління перебуває у стані перманентної трансформації, удосконалення у напрямку більшої відкритості до змін, до подальшої соціалізації, орієнтації на потреби громадян і суспільство. Соціально-орієнтоване управління стає першочерговим етапом розвитку публічного управління, та разом з тим, впровадження елементів маркетингових комунікацій, може стати викликом у процесі реформування публічного управління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДРІДУ НАДУuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectперманентна трансформаціяuk_UA
dc.subjectсоціально-орієнтоване управлінняuk_UA
dc.titleРозбудова інституційної спроможності комунікаційних підрозділів органів публічного управління у контексті впровадження маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35.08uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу