Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛуцюк, Артем Ігорович
dc.date.accessioned2023-10-09T20:29:01Z
dc.date.available2023-10-09T20:29:01Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.citationЛуцюк А.І. Обґрунтування ефективності рішень у сфері управління комплексом маркетингу (за матеріалами ТОВ «Бекстейдж Про») / А.І. Луцюк – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165060
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає управління комплексом маркетингу підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень у сфері управління комплексом маркетингу підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства; проаналізовано діяльність ТОВ «Бекстейдж Про»; обґрунтовано рішення щодо управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Бекстейдж Про» та оцінено економічну ефективність запропонованих рекомендаційuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає управління комплексом маркетингу підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень у сфері управління комплексом маркетингу підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства; проаналізовано діяльність ТОВ «Бекстейдж Про»; обґрунтовано рішення щодо управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Бекстейдж Про» та оцінено економічну ефективність запропонованих рекомендаційuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectДОГОВІР ПОСТАЧАННЯ, ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, КОМПЛЕКС «8Р», МАРКЕТИНГ-МИКС, УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮuk_UA
dc.titleОбґрунтування ефективності рішень у сфері управління комплексом маркетингу (за матеріалами ТОВ «Бекстейдж Про»)uk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of the efficiency of decisions in the field of management of the marketing complex (based on the materials of LLC “Backstage Pro”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу