Формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (за матеріалами ТОВ «Люстдорф»
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023.
Об’єктом розроблення виступає – процес формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок; визначенні основних проблем виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства; обґрунтувань рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства шляхом впровадження інноваційно-інвестиційного проєкту на зовнішній ринок