Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТертишного Дениса Руслановича
dc.date.accessioned2023-10-12T22:13:26Z
dc.date.available2023-10-12T22:13:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165132
dc.description.abstractПояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему «Планування бізнесу в сфері інтернет-торгівлі ». 62 сторінки, 10 рисунків, 6 таблиць, 20 використаних джерел, 3 додатки. ПЛАНУВАННЯ БІЗНЕСУ, ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛЯ, МАЛИЙ БІЗНЕС, МАРКЕТПЛЕЙС, РИЗИКИ, ДІЛОВЕ ПАРТНЕРСТВО Об’єкт дослідження - процес планування бізнесу, зосереджений на інтернет-торгівлі. Предмет дослідження - специфічні аспекти та характеристики, які виникають при плануванні бізнесу в інтернет-торгівлі Результати дослідження. Розглянуто сутність процесу планування бізнесу в сфері інтернет-торгівлі. Проаналізовано рекомендації, що для створення планування в сфері інтернет-торгівлі. Проведено аналіз п'яти найпопулярніших та найбільших маркетплейсів України. Виявлено переваги та ризики маркетплейсів. Проведено детальний аналіз умов партнерства та розробки стратегії з маркетплейсами. Розроблено бізнес-модель магазину інтернет-торгівлі. Прикладна цінність. Визначено, що партнерство малого торговельного бізнесу з маркетплейсами надає можливість бізнесу залучити більшу аудиторію та скоротити витрати на маркетинг, але вимагає ретельного аналізу переваг та ризиків такого партнерства. Сфера використання результатів. Результати дослідження можуть бути використані засновниками, власниками та менеджерами торговельних структур при плануванні розвитку бізнесу, що передбачає взаємодію з маркетплейсами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПланування бізнесу в сфері інтернет-торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу