Anzeige der Dokumente 1-20 von 22

    • Цифрові технології в туризмі 

      Андрєєв, Володимир; Любчук, Ольга (2023)
      На сьогодення характерним є розвиток туризму стрімкими темпами, що надає можливості сучасним туристам набувати нового досвіду та відчуттів. Змушує людей збирати валізи і їхати у відпустку, у пошуках нових відчуттів та ...
    • Впровадження інноваційних підходів у готельно-ресторанній діяльності: шлях до успіху 

      Гришина, Уляна; Герасименко, Т. В. (2023)
      Впровадження інноваційних підходів до готельно-ресторанної діяльності може сприяти покращенню обслуговування клієнтів, оптимізації внутрішніх процесів та збільшенню конкурентоспроможності. Готельно-ресторанна галузь завжди ...
    • Фактори конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 

      Якименко, Михайло; Чайка, Тетяна (2023)
      Конкурентоспроможність є дуже актуальною темою для кожного суб’єкта економіки. Можна спостерігати еволюцію концепції від статичної конкурентоспроможності, під час якої конкурентна перевага надається завдяки забезпеченню ...
    • Екологізація діяльності готелів 

      Назаренко, Марина (2023)
      Екологічні проблеми – це зміни в навколишній природному середовищі внаслідок антропогенної діяльності, які руйнують структуру та функції ландшафтів та спричиняють соціальні, економічні та інші негативні наслідки.Готельні ...
    • Тенденції розвитку ресторанних закладів у XXI сторіччі 

      Нуцубідзе, Ана; Любчук, Ольга (2023)
      За останні десятиліття ресторанна індустрія робить сміливі кроки. Найпопулярніші ресторанні тенденції свідчать про те, що власники знаходять інноваційні способи покращити враження гостей у закладі та за його межами, незалежно ...
    • Інноваційні підходи як засіб просування готельних послуг 

      Панасенко, Юлія; Герасименко, Тетяна (2023)
      Аналіз тенденцій розвитку готельних послуг показує, що компанії, які зробили інновації елементом свого буття, створюють нові або заново розкривають старі ринки, продукти, послуги, що у свою чергу веде до ще більш швидкого ...
    • Рекомендації щодо задоволення та управління логістичним обслуговуванням туристичних підприємств в сучасних умовах 

      Пахомов, Олександр; Любчук, Ольга (2023)
      Логістичне обслуговування туризму є також багатогранним явищем, оскільки включає в себе різні аспекти та елементи, які сприяють ефективній організації та забезпеченню послуг у туристичній галузі. Отже,виходячи з цього ...
    • Диверсифікований розвиток санаторно-курортних комплексів України 

      Дідусь, Анна; Герасименко, Тетяна (2023)
      Сучасні умови розвитку суспільства створюють нові реалії для функціонування санаторно-курортної галузі України. Санаторно-курортні установи переглядають шляхи свого розвитку, шукають нові форми і способи реалізації ...
    • Розвиток інноваційних процесів в готельному бізнесі 

      Дзяпка, Андрій; Цвілий, Сергій (2023)
      Індустрія гостинності відіграє важливу роль у розвитку економіки країни та її бізнесу. У розвинених країнах частка послуг у валовому внутрішньому продукті сягає 70%. В даний час зростає інтерес до розвитку гостинності на ...
    • Інноваційні ресторанні технології 

      Лазько, Дар’я; Герасименко, Тетяна (2023)
      Прогрес будь-якої сфери розвивається пліч-о-пліч з наукою. Ресторанний бізнес не є виключенням. Сьогодні заклади є невід’ємною частиною життя людини. Це не просто економія часу, це місце робочих, романтичних, зустрічей з ...
    • Інноваційні технології в закладах ресторанного господарства 

      Медведєв, Сергій; Булдаков, Олексій; Якименко-Терещенко, Наталія (2023)
      Сучасна індустрія ресторанного бізнесу постійно поширюється та видозмінюється під впливом різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Сучасна політика закладів ресторанного господарства головною метою ставить ...
    • Підвищення якості послуг за допомогою використання VR та AR технологій у сфері обслуговування 

      Бочинський, Богдан; Бондаренко, Людмила (2023)
      Розвиток туристичних послуг залежить від динаміки туристичної галузі в багатьох регіонах, розвиненості ІТ, соціальних, економічних та демографічних факторів. Підвищення якості туристичних послуг це складний багатогранний ...
    • Розвиток індустрії гостинності: сучасні реалії 

      Марков, Ілля; Язіна, Вікторія (2023)
      Індустрія гостинності завжди була важливою галуззю, яка впливає на розвиток економіки та підприємництва в різних країнах світу. Сьогодні індустрія гостинності стикається із значними викликами, а воєнний стан в країні робить ...
    • Особливості маркетингу в гостельно-ресторанному бізнесі 

      Коваль, Єлизавета; Стригуль, Лариса (2023)
      Багато закладів готельно-ресторанного господарства здійснюють маленькі витрати на рекламні компанії, закривають маркетингові секції та перестають розвивати свою діяльність, через це втрачаючи наявних споживачів.Існують ...
    • Сучасні методи управління розвитком персоналу організацій готельно-ресторанного бізнесу 

      Куркуріна, Марія; Стригуль, Лариса (2023)
      Управління розвитком персоналу є одним з ключових аспектів успіху готельно-ресторанного бізнесу. Вони допомогають забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів та суттєво впливають на конкурентні переваги підприємства. ...
    • Розвиток готельного бізнесу на принципах сталості 

      Копейченко, Євген; Якименко-Терещенко, Наталія (2023)
      Готельна індустрія давно вважається однією з найбільш перспективних і прибуткових галузей у світі. Вона поєднує в собі гостинність, туризм, економіку та інші сфери діяльності. Проте сучасні реалії ставлять перед готельними ...
    • Застосування робототехніки та штучного інтелекту в індустрії гостинності 

      Вольфович, Еліна; Герасименко, Тетяна (2023)
      Використання інноваційних технологій відіграють величезну роль у сучасній індустрії гостинності, що особливо розвивалось у період пандемії та після. Підприємства гостинності мають бути завжди у курсі останніх справ та ...
    • Впровадження технологій безконтактного обслуговування у сфері готельно-ресторанної діяльності 

      Нестеренко, Єлизавета; Бойко, Зоя (2023)
      Сфера готельно-ресторанного бізнесу є однією з найбільш інноваційних і швидко розвивається в сучасному світі. Розвиток технологій призвів до появи нових способів обслуговування гостей, які дозволяють підвищити комфорт, ...
    • Використання віртуальної реальності у готелях та ресторанах для поліпшення гостьового досвіду 

      Постол, Дмитро; Любчук, Ольга (2023)
      Досвід гостей у ресторанах і готелях завжди був важливим елементом туристичної індустрії. Зміни та розвиток технологій створюють нові можливості для покращення цього досвіду. Використання віртуальної реальності (VR) – один ...
    • Імідж ресторану як фактор впливу на споживчий вибір 

      Федорова, Анастасія; Язіна, Вікторія (2023)
      Сучасна гастрономія переживає конкурентну боротьбу, де кожен ресторан прагне здобути увагу та лояльність клієнтів. Успіх закладів ресторанного господарства та інших підприємств і організацій певною мірою залежить від їхнього ...