Перегляд Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі по темі "туристисчні послуги"
Зараз показуються 1-6 з 6
-
Вплив глобалізаційних процесів на розвиток туризму
(2023)Розвиток світового ринку послуг – це динамічний процес, який визначається широким спектром глобальних факторів, таких як технологічні інновації, економічні та політичні зміни, зростання міжнародної торгівлі та інші. Розвиток ... -
Доступність в туризмі та гостинності: забезпечення та регулювання
(2023)Глобальний етичний кодекс туризму пропагує право всіх людей на рівність в одержанні доступу для споглядання ресурсів планети, що, у свою чергу, є головним постулатом концепції доступного туризму для всіх. За оцінками ... -
Система sintegrum як шлях підвищення якості надання послуг у готельному господарстві
(2023)Система Sintegrum є важливим інструментом для підвищення якості надання послуг у готельному господарстві. Українська ІT система Sintegrum надає можливість автоматизувати навчання та атестацію співробітників. ... -
Сучасний стан розвитку туристичного бізнесу в Туреччині
(2023)Туреччина вважається однією з найкращих туристичних країн. Західноазійська країна знаходиться на території Західної Азії та є частиною Балканського півострова Європи Країна славиться великою кількістю історичних ... -
Сучасні тенденції та вимоги до розвитку туристично-рекреаційної діяльності
(2023)Головними передумовами результативного менеджменту бізнес-процесами є вживання синтезу управлінських рішень та задумів, комплекс яких убезпечує попереджувальне нівелювання небажаного впливу і слугує ... -
Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності
(2023)Саме завдяки цим причинам надзвичайно важливо такій великій галузі як готельний бізнес сприяти збільшенню лояльності клієнтів. Як було вже зазначено, готельний бізнес як велика індустрія робить значний внесок у світову ...