Browsing Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі by Title
Now showing items 1-20 of 24
-
Вплив глобалізаційних процесів на розвиток туризму
(2023)Розвиток світового ринку послуг – це динамічний процес, який визначається широким спектром глобальних факторів, таких як технологічні інновації, економічні та політичні зміни, зростання міжнародної торгівлі та інші. Розвиток ... -
Греція на міжнародному ринку туристичних послуг
(2023)Греція – це економічно розвинена країна, сфера туризму займає важливе місце у її економіці. Сукупність природних факторів, історичного минулого, традицій та культури роблять Грецію однією з ... -
Динаміка розвитку міжнародних готельних мереж
(2023)Для аналізу динаміки міжнародних готельних мереж нами було взяти дані за 2020-2022 рр. У 2022 р. перше місце за кількістю готелів серед мереж належало китайській компанії Shanghai Jin Jiang International Hotel Group Co. ... -
Доступність в туризмі та гостинності: забезпечення та регулювання
(2023)Глобальний етичний кодекс туризму пропагує право всіх людей на рівність в одержанні доступу для споглядання ресурсів планети, що, у свою чергу, є головним постулатом концепції доступного туризму для всіх. За оцінками ... -
Ключові аспекти успіху економіки та управління в туристичному бізнесі
(2023)Туризм є однією з найбільш динамічних та швидкозмінюваних галузей сучасної економіки. Він має значний вплив на економічний розвиток країн, створюючи робочі місця, сприяючи інфраструктурному розвитку та розвитку ... -
Місце музеїв у культурно-пізнавальному туризмі
(2023)Музеї відіграють важливу роль у культурно-пізнавальному туризмі та мають значний вплив на туристичну індустрію загалом. Місце музеїв у культурно-пізнавальному туризмі може бути важливим з кількох причин: ... -
Організація рекреаційної зони відпочинку на території Івано-Франківської ОТГ з використанням водойм
(2023)Туризм є розвинутою та однією з найдинамічніших галузей світової економіки. Необхідно зауважити, що туризм це загальне поняття для всіх форм тимчасового виїзду людей з місця постійного проживання в оздоровчих цілях, ... -
Основні підходи до формування системи управління персоналом
(2023)Рівень і якість життя, добробут і промислове зростання переважно залежать від працездатності населення. Потрібне поступальне збільшення трудового потенціалу та постійний пошук резервів формування ... -
Особливості функціонування індустрії гостинності в Україні під час війни
(2023)До війни Україна відставала у розвитку підприємств готельної індустрії порівняно з країнами сусідами, що ще більше поглибилось під час повномасштабної війни. Тому Україна ризикує cтaти нe кoнкуpeнтнocпpoмoжнoю в ... -
Передумови ефективного розвитку підприємств кондитерської галузі
(2023)На розвиток корисного потенціалу суттєво впливає безліч факторів прибуткового зростання, зумовлених активним розробленням та інтеграцією вже існуючих і напрацьованих здобутків вітчизняної кондитерської галузі. ... -
Проблеми управління пішим туризмом Закарпатського регіону України в ХХІ столітті
(2023)Карпати були одним із найпопулярніших місць відпочинку в серпні ще до війни. Люди приїжджали з усіх куточків країни, щоб врятуватися від спеки міст приємною прохолодою гір. У зв'язку з тим, що морські курорти України ... -
Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг
(2023)Основними бізнес-процесами є ті, які зорієнтовані на надані якісних послуг, що представляють цінність для зовнішнього споживача і забезпечують підприємству отримання максимального доходу. У результаті дослідження ... -
Ризики в туристичному середовищі
(2023)Причиною виникнення кризи у туризмі є ймовірність настання певного ризику. Всесвітня туристична організація визначила 4 групи ризиків у туризмі: 1. Ризики соціального та інституційного характеру: рівень дрібної ... -
Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни
(2023)Починаючи з 2023 р. в туристичному бізнесі актуальним постає питання щодо доречності появи рекламних роликів під час війни, адже відповідно до методології PR всі розуміють, що потенційні споживачі дуже чутливі до ... -
Система sintegrum як шлях підвищення якості надання послуг у готельному господарстві
(2023)Система Sintegrum є важливим інструментом для підвищення якості надання послуг у готельному господарстві. Українська ІT система Sintegrum надає можливість автоматизувати навчання та атестацію співробітників. ... -
Соціальна відповідальність малих та середніх підприємств: передумови та особливості
(2023)Малі та середні підприємства (тут і далі – МСП) становлять основу більшості економік. У сучасному динамічному та складному бізнес-середовищі, де суспільство вимагає вирішення таких складних викликів, як зміна клімату, ... -
Стратегічні цілі розвитку Маріуполя як туристичного центру в післявоєнний період
(2023)Стратегія розвитку – це концептуальний документ, що містить бачення майбутнього, напрями розвитку та цільовий блок з низки стратегічних та оперативних цілей. Основною метою стратегічного розвитку міста має стати ... -
Сучасний стан розвитку туристичного бізнесу в Туреччині
(2023)Туреччина вважається однією з найкращих туристичних країн. Західноазійська країна знаходиться на території Західної Азії та є частиною Балканського півострова Європи Країна славиться великою кількістю історичних ... -
Сучасні тенденції та вимоги до розвитку туристично-рекреаційної діяльності
(2023)Головними передумовами результативного менеджменту бізнес-процесами є вживання синтезу управлінських рішень та задумів, комплекс яких убезпечує попереджувальне нівелювання небажаного впливу і слугує ... -
Тенденції розвитку MICE-туризму Одеського регіону
(2023)Організація подій MICE неможлива без встановлення співпраці з різними готелями, конференц-центрами та транспортними компаніями в місті. Одеський регіон може забезпечити ідеальні умови для великих груп, ...