Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення
  4. Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро
  5. Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі
  6. Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг
 
  • Details

Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг

Date Issued
2023
Author(s)
Грузд, Андрій 
Бондаренко, Людмила 
Abstract
Основними бізнес-процесами є ті, які зорієнтовані на надані якісних послуг, що представляють цінність для зовнішнього споживача і забезпечують підприємству отримання максимального доходу. У результаті дослідження було визначено основні параметри оцінки якості туристичних послуг споживачів, до яких відносять: – телефонні переговори. Це дотримання основних і найбільш значущих для туристичної сфери правил сучасного сервісу; у цьому процесі повинні виконуватися спеціальні критерії
телефонного контакту зі споживачем; нерозривний зв'язок та гнучкість сервісу з менеджером, його скерованість на облік вимог ринку, які швидко змінюються та прерогативи споживачів туристичних послуг.
Subjects

реінжиніринг

туристичні послуги

туризм

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Збірник І Всеукр.конференції-118-121.pdf

Size

257.24 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):35a121da357985e21022b0ea5665a6ba

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify