Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг
Date Issued
2023
Author(s)
Грузд, Андрій
Бондаренко, Людмила
Abstract
Основними бізнес-процесами є ті, які зорієнтовані на надані якісних послуг, що представляють цінність для зовнішнього споживача і забезпечують підприємству отримання максимального доходу. У результаті дослідження було визначено основні параметри оцінки якості туристичних послуг споживачів, до яких відносять: – телефонні переговори. Це дотримання основних і найбільш значущих для туристичної сфери правил сучасного сервісу; у цьому процесі повинні виконуватися спеціальні критерії
телефонного контакту зі споживачем; нерозривний зв'язок та гнучкість сервісу з менеджером, його скерованість на облік вимог ринку, які швидко змінюються та прерогативи споживачів туристичних послуг.
телефонного контакту зі споживачем; нерозривний зв'язок та гнучкість сервісу з менеджером, його скерованість на облік вимог ринку, які швидко змінюються та прерогативи споживачів туристичних послуг.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Збірник І Всеукр.конференції-118-121.pdf
Size
257.24 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):35a121da357985e21022b0ea5665a6ba