Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛеонов, Олександр
dc.contributor.authorЛюбчук, Ольга
dc.date.accessioned2023-11-24T11:11:19Z
dc.date.available2023-11-24T11:11:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛеонов О. Стратегічні цілі розвитку Маріуполя як туристичного центру в післявоєнний період / Леонов Олександр, Любчук Ольга // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 134-137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165298
dc.description.abstractСтратегія розвитку – це концептуальний документ, що містить бачення майбутнього, напрями розвитку та цільовий блок з низки стратегічних та оперативних цілей. Основною метою стратегічного розвитку міста має стати перехід від індустріальної направленості, як головної в довоєнний період, до створення постіндустріальної моделі міста. Відмінність постіндустріального суспільства полягає в перевазі інноваційного сектору економіки, високопродуктивній промисловості, індустрії знань, а також у більш високій частці населення, зайнятого у сфері послуг, ніж у промисловому виробництві. Тому нова модель розвитку міста включатиме побудову найновітніших підприємств, впровадження технологій, що будуть використовувати відновлювальні джерела енергії, опікуватимуться захистом довкілля, а також важливий напрямок економічного розвитку з привʼязкою до моря - розбудову порту, розширення логістичних можливостей та збільшення тоннажу перевалки грузів, або передача в концесію міжнародним компаніям.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний центр Маріупольuk_UA
dc.subjectпіслявоєнний туризмuk_UA
dc.titleСтратегічні цілі розвитку Маріуполя як туристичного центру в післявоєнний періодuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу