Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення
  4. Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро
  5. Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі
  6. Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни
 
  • Details

Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни

Date Issued
2023
Author(s)
Рябцева, Софія 
Бондаренко, Людмила 
Abstract
Починаючи з 2023 р. в туристичному бізнесі актуальним постає питання щодо доречності появи рекламних роликів під час війни, адже відповідно до методології PR всі розуміють, що потенційні споживачі дуже чутливі до контенту, який вони споживають. Враховуючи це, туристичним компаніям необхідно більш прискіпливо досліджувати громадську думку і
грамотно на неї реагувати, а також спрямувати свої дії на процвітання відносин із суспільством. Крім того PR допомагає налагодити ефективні відносини з тими, хто може
значно вплинути на імідж компанії та її прибутки. Саме тому недоречно в рекламних роликах
показувати щасливих та веселих подорожуючих туристів, які перебувають в туристичних
турах або засмагають на пляжі в Херсоні або Криму, або фотографуючи та знімаючи об’єкти
локації з використанням технічних засобів, таких як дрони.
Subjects

реклама в туризмі

PR та реклами в тур...

туризм

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Збірник І Всеукр.конференції-144-146.pdf

Size

320.45 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):2f8f471fa81dd7ba24be0656465e1aae

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify