Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorІванча, Юлія
dc.date.accessioned2023-12-01T21:07:11Z
dc.date.available2023-12-01T21:07:11Z
dc.date.issued2022-12-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165377
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії на споживчому ринку. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методологічних складових стратегії просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку. У вступі зазначається актуальність і мета кваліфікаційної роботи, предмет, об’єкт і завдання роботи, положення, що захищаються, використані методи дослідження та апробації результатів роботи. У першому розділі розглядаються теоретико-методологічні засади стратегії просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку, сутності діджитал-маркетингу, інструменти, теорія та методологія реалізації маркетингової стратегії на підприємстві. У другому розділі проаналізовано фінансово-економічний стан ТОВ «Стиль Д», розраховані показники рентабельності, проаналізовано комплекс маркетингу, зроблений АВС-аналіз, розраховані KPI, проаналізовано просування в соціальних мережах таких, як Facebook, Instagram, Telegram, Tik-tok, досліджено маркетингові стратегії та стратегії просування мережі «Prostor», проведено IFAS, EFAS, PEST та SWOT-аналізи, конкурентний аналіз та огляд ринку. У третьому розділі удосконалено стратегії просування товарів ТОВ «Стиль Д» на споживчому ринку України, а саме: запропоновано ідею відкриття сортувального центру на прикладі сортувального центру конкурента ТОВ «Руш», проведене інтерв’ю та онлайн-опитування, у результаті якого виявлені основні проблеми мережі магазинів «Prostor» та складено MIND MAP. Проведено дослідження вподобань споживачів, перевірено магазини мережі методом «Mystery shopping», створено творчий конкурс серед персоналу. Запропоновано знижки та акції, що сприяють стимуляції збуту, зроблено акцент на SERM – управлінні репутацією компанії в Інтернеті та SMM – просуванні товару компанії у соціальних мережах. Економічно обгрунтовано запропоновані заходи з поліпшення просування товарів на споживчому ринку. Унікальність теми проявляється у нових підходах, застосованих автором при збиранні статистичного матеріалу щодо характеристики аудиторіїї, її уподобань, специфіки поведінки та виборі при купівлі товарів, що дозволило провести глибокий аналіз маркетингової стратегії та розробити, обгрунтувати та запропонувати низку заходів з удосконалення стратегії просування товарів мережі на споживчому ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ, ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, КОМУНІКАЦІЇ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬuk_UA
dc.titleСтратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу