Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2021-2022 навчальний рік
  7. Управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії на ринку побутової техніки України
 
  • Details

Управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії на ринку побутової техніки України

Date Issued
2022-12-09
Author(s)
Шаповал, Данііл 
Abstract
Об'єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення теоретико-методологічних аспектів управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії на ринку побутової техніки України.
У вступі зазначається мета кваліфікаційної роботи. Актуальність, предмет та методи її дослідження. Положення, що захищаються. Сфера використання результатів роботи та апробації результатів роботи.
У першому розділі розглядаються теоретичні засади управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії, сутності цифрового маркетингу та стратегії просування на ринку побутової техніки України. Описуються особливості застосування концепції омніканального маркетингу та метрик маркетингу.
У другому розділі проаналізовано управління Iнтернет-маркетинговими комунікаціями приватного підприємства дослідницького центру «Клімат систем». Проаналізовано фінансово-економічну діяльність, комплекс маркетингу, просування компанії у соціальних мережах, SEO-оптимізацію, маркетингові комунікації та комунікаційну стратегію ПП ДЦ «Клімат систем». Також проведено конкурентний аналіз та огляд ринку.
У третьому розділі спираючись на отриманні дані з першого та аналізи з другого розділу проведено удосконалення управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями ПП ДЦ «Клімат систем» на ринку побутової техніки України. Створюємо та управляємо рекламними кампаніями у Google ADS в Інтернеті. Проводено онлайн-маркетингове дослідження з використанням методу спостереження в маркетингових дослідженнях в рекламі та зв'язках із громадськістю. Проаналізовано рекламні повідомлення підприємства. Впроваджено оновлену CRM-систему на базі європейської платформи Бітрікс24 і координуємо роботу чат-боту. Економічно обґрунтовано маркетингові рішення з поліпшення управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії.
Унікальність теми проявляється через висвітлення теоретико-методологічних основ і прикладне застосування інструментарію, процедури, програм, технологій і моделей, що відображають тактики і стратегії формування Інтернет-маркетингових комунікацій компанії на ринку високотехнологічної побутової техніки України.
Subjects

УПРАВЛІННЯ, ІНТЕРНЕТ-...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Шаповал.pdf

Size

7.96 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):3cac82e002bafe939abe76068ca1a68c

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify