Аналіз маркетингової діяльності роздрібного підприємства
Date Issued
2023-06-09
Author(s)
Сивинська, Діана
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні засади маркетингової діяльності роздрібного підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «АТБ-маркет». Обґрунтуванні напрями маркетингового розвитку ТОВ «АТБ-маркет».
Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес організації маркетингової діяльності роздрібного підприємства ТОВ «АТБ-МАРКЕТ».
Предмет кваліфікаційної роботи: сукупність теоретичних та практичних положень аналізу маркетингової діяльності підприємства
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз теоретичних аспектів та практичних засад організації маркетингової діяльності роздрібного підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення. Положення, що захищаються: маркетингова діяльність роздрібного підприємства: світовий та український досвід. Результати дослідження особливостей маркетингової діяльності роздрібного підприємства ТОВ «АТБ-маркет». Маркетингова стратегія, розроблена на основі маркетингового дослідження, що сприяє залученню споживачів.
Результати роботи бути застосовані ТОВ «АТБ-Маркет» для підвищення ефективності маркетингової діяльності. Запропоновані заходи, спрямовані на розвиток стратегії, яка має на меті задоволення потреб якомога більшої кількості споживачів.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: Маркетингова стратегія підприємства потребує інтегрованого підходу та постійного моніторингу ринку і споживацьких тенденцій. Використання франчайзингу допоможе розширити присутність підприємства в нових регіонах. Посилення маркетингових комунікацій збільшить усвідомленість бренду. Розвиток якісних товарів приверне лояльних клієнтів. Адаптація до змін у платоспроможності вимагатиме перегляду цін та впровадження знижок. Використання новітніх технологій покращить ефективність підприємства та обслуговування клієнтів.
У роботі використано такі методи досліджень: методи спостереження і узагальнення – для дослідження системи маркетингової діяльності у ТОВ «АТБ-маркет»; метод аналізу і синтезу – для деталізації об’єкту дослідження; методи індукції та дедукції – для отримання висновків щодо управління маркетинговою діяльністю та загальних висновків; метод порівняння – для аналізу теоретичних основ поняття «маркетингова діяльність» та конкурентного середовища; методи статистичного аналізу – для проведення статистичних досліджень. Крім того, були використані спеціальні методи маркетингових досліджень, які спрямовані на отримання конкретної інформації та аналіз ринкових тенденцій.
Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес організації маркетингової діяльності роздрібного підприємства ТОВ «АТБ-МАРКЕТ».
Предмет кваліфікаційної роботи: сукупність теоретичних та практичних положень аналізу маркетингової діяльності підприємства
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз теоретичних аспектів та практичних засад організації маркетингової діяльності роздрібного підприємства та розробка заходів щодо її вдосконалення. Положення, що захищаються: маркетингова діяльність роздрібного підприємства: світовий та український досвід. Результати дослідження особливостей маркетингової діяльності роздрібного підприємства ТОВ «АТБ-маркет». Маркетингова стратегія, розроблена на основі маркетингового дослідження, що сприяє залученню споживачів.
Результати роботи бути застосовані ТОВ «АТБ-Маркет» для підвищення ефективності маркетингової діяльності. Запропоновані заходи, спрямовані на розвиток стратегії, яка має на меті задоволення потреб якомога більшої кількості споживачів.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: Маркетингова стратегія підприємства потребує інтегрованого підходу та постійного моніторингу ринку і споживацьких тенденцій. Використання франчайзингу допоможе розширити присутність підприємства в нових регіонах. Посилення маркетингових комунікацій збільшить усвідомленість бренду. Розвиток якісних товарів приверне лояльних клієнтів. Адаптація до змін у платоспроможності вимагатиме перегляду цін та впровадження знижок. Використання новітніх технологій покращить ефективність підприємства та обслуговування клієнтів.
У роботі використано такі методи досліджень: методи спостереження і узагальнення – для дослідження системи маркетингової діяльності у ТОВ «АТБ-маркет»; метод аналізу і синтезу – для деталізації об’єкту дослідження; методи індукції та дедукції – для отримання висновків щодо управління маркетинговою діяльністю та загальних висновків; метод порівняння – для аналізу теоретичних основ поняття «маркетингова діяльність» та конкурентного середовища; методи статистичного аналізу – для проведення статистичних досліджень. Крім того, були використані спеціальні методи маркетингових досліджень, які спрямовані на отримання конкретної інформації та аналіз ринкових тенденцій.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Диплом.pdf
Size
1.51 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):cf6978cb51c2be3de3912ea8a613d218