Розробка програми просування товару на оптовому ринку
Date Issued
2023-06-09
Author(s)
Саланжій, Ксенія
Abstract
Об’єктом дослідження є процес просування товарів на оптовому ринку.
Предметом дослідження є методи просування товарів підприємства на оптовому ринку.
Метою дослідження є розробка та обґрунтування програми просування товарів підприємства на оптовий ринок.
Положення, що захищаються. В умовах нестабільності ринку та високої конкуренції, підприємству необхідно створити нову програму просування продукції, яка відповідає стандартам та вимогам сьогодення.
Методи дослідження. Для здійснення маркетингового дослідження використовувались наступні наукові методи: модель «5 сил Портера», РЕST-, IFAS-, EFAS-, SWОТ- аналізи – з метою дослідження факторів зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища; метод аналізу за 4Р – для дослідження маркетингової проблеми підприємства; ABC-XYZ-аналіз – для визначення сильних та слабких товарних груп підприємства;
Інформаційною базою дослідження застосовано основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового менеджменту виробничого підприємства. Сегментація оптового ринку – з метою визначення цільових сегментів ринку підприємства.
Предметом дослідження є методи просування товарів підприємства на оптовому ринку.
Метою дослідження є розробка та обґрунтування програми просування товарів підприємства на оптовий ринок.
Положення, що захищаються. В умовах нестабільності ринку та високої конкуренції, підприємству необхідно створити нову програму просування продукції, яка відповідає стандартам та вимогам сьогодення.
Методи дослідження. Для здійснення маркетингового дослідження використовувались наступні наукові методи: модель «5 сил Портера», РЕST-, IFAS-, EFAS-, SWОТ- аналізи – з метою дослідження факторів зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища; метод аналізу за 4Р – для дослідження маркетингової проблеми підприємства; ABC-XYZ-аналіз – для визначення сильних та слабких товарних груп підприємства;
Інформаційною базою дослідження застосовано основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового менеджменту виробничого підприємства. Сегментація оптового ринку – з метою визначення цільових сегментів ринку підприємства.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Саланжій.pdf
Size
1.98 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):dd9eda61395b2ff52871e4daaf9edea5