Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2022-2023 навчальний рік
  7. Інтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринку
 
  • Details

Інтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринку

Date Issued
2023-12-08
Author(s)
Рябенко, Максим 
Abstract
Актуальність теми: інтернет-технології стрімко розвиваються, змінюючи
способи, якими компанії спілкуються зі своєю аудиторією. Це означає, що
відкриваються нові можливості для маркетингу, а також з'являються нові
виклики, такі як конкуренція, зміна споживацьких звичок та технологій. Також
зростає важливість бренду та його онлайн-присутності для успіху на ринку.
Споживачі все більше звертаються до Інтернету для пошуку продуктів, послуг
та інформації про бренди. Тому оптимальна інтернет-маркетингова стратегія
стає ключовою для привертання уваги та збереження лояльності клієнтів. Після
глобальної пандемії COVID-19 багато компаній переорієнтувалися на онлайн-
продажі та маркетинг, тому розуміння ефективних інтернет-стратегій стало ще
більш важливим для відновлення та розвитку бізнесу.
Основним ринком підприємства ТОВ «Комфі Трейд» є споживчий ринок
(B2C).
Мета даної роботи - оцінка ефективності інструментів інтернет-
маркетингу на ринку В2С та розробка, на цій основі, комплексу найбільш
ефективних інструментів інтернет-маркетингу для компанії.
Об'єкт дослідження – інструменти інтернет-маркетингу на ринку побутової
техніки
Предмет дослідження – інструменти інтернет-маркетингу для
вибудовування комунікації із споживачем на ринку побутової техніки.
Subjects

бренд, стратегія, поб...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Рябенко.pdf

Size

2.17 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):58700b4ba2a20284a93b26d60719639c

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify